søndag den 1. februar 2009

Første forsøg udi pudesyning

Som jeg skrev den anden dag, er jeg blevet meget inspireret af at kigge på Hannes blog og hendes meget smukke puder. Derfor har jeg her til eftermiddag eksperimenteret for første gang og jeg er okay tilfreds med resultatet; jeg har jo fundet anvendelse for broderiet :o) (Ja, jeg ved godt, der er længe til jul, men jeg kan godt lide at være i god tid *G*)

 Den opmærksomme læser vil ret hurtigt kunne fastslå, at puden ikke ser helt udfyldt ud - dette er ganske korrekt. Jeg har lavet et pudebetræk med lynlås og den eneste pude jeg kunne teste som fyld, er altså lidt for lille. Jeg synes dog, man alligevel får et ordentlig indtryk af både for- og bagside - om man så kan lide det, er jo en anden sag ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar