torsdag den 5. februar 2009

Dejlig service på det lokale bibliotek

4 minutter i åbningstid stod jeg så udenfor det lokale bibliotek.

Jeg styrede fluks mod 64-hylden, hvor der var alskens bøger indenfor håndarbejde. Jeg overvejede at låne en strikke-begynderbog, men kom dog hurtigt til besindelse; jeg har ikke nok fritid (=så meget som jeg gerne ville have, for at kunne nå at lave alt det håndarbejde, jeg gerne ville) så det ville da være halsløs gerning at ville lære at strikke lige nu!

 Jeg begrænsede mig forøvrigt en hel del, hvad angår håndarbejdsbøger:

Disse tre var hvad det blev til. Håber jeg får tid til at kigge i dem i weekenden. Det kan så godt være, jeg begrænsede mig mht. almene håndarbejdsbøger - det samme kan så ikke siges om "påskebøger".



 Egentlig havde de slet ikke sat påskebøgerne frem endnu
- men du kan da godt få lov til at kigge i kassen
sagde min yndlingsbibliotekar og hentede den ude fra lageret. Dét kalder jeg sgu service. At hun så også lige fik "prakket mig" et par fantasybøger på - det tror jeg, jeg overlever :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar