tirsdag den 29. december 2009

Der er dømt gåsehud

Der er nu intet, der er så skidt, at det ikke er godt for noget.

Således også det faktum, at jeg må "nøjes" med at høre "gammel musik" i dag. For da var det så at jeg genopdagede for jeg-ved-ikke-hvilken-gang en af de sange, der giver mig gåsehud hver gang.

 Jeg ledte efter den på YouTube, og fandt den da også - men kun med et stillbillede. Det bliver sangen nu slet ikke dårligere af.

 

Den falder helt udenfor den normale "Smokie-sound", så folk der ikke kan lide Smokie, bør prøve at lytte alligevel.

 Den er fra deres nok mest eksperimenterende plade ever; Solid Ground (1981) og kan vist bedst beskrives som temmelig blues-inspireret :o)

 Allerhelst ville jeg høre den for fuld skrue - men min udlejer er hjemme, så det må jeg hellere undlade, selvom Chris' stemme er formidabel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar