torsdag den 10. december 2009

Sådan noget kan bare tænde mig HELT af...!

Teknik er godt - når det virker efter hensigten!

Så har jeg lige siddet og skrevet, slettet, omformuleret etc. på en elevplan - og trykker "gem".... og så melder systemet om fejl.... og ALT jeg har skrevet er bare væk....væk....væk...! For )"#%/(#¤)%/)%/ da også!

 Jeg plejer at skrive alle elevplaner i et dokument og så bagefter klippe/klistre dem ind på Intraen. Nu er det bare temmelig tidskrævende at klippe/klistre på den måde, derfor tænkte jeg, at jeg denne gang lige så godt kunne skrive direkte ind...! Det er systemet jo sådan set lavet til!

 Det gik også fint nok med de første elever; ingen problemer med at gemme.... og så kom den næste elev, hvor det tog temmelig lidt længere tid at få formuleret sætningerne...og belønningen er så.... POUFF...! At begynde forfra!

 GRRRR.......... for fanden hvor jeg ikke kan fordrage at skrive elevplaner!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar