torsdag den 10. december 2009

Jaaah! Pakke fra CatShop

2708 1 2009-12-10 15:55:00 2009-12-10 14:55:00 Efter en så dårlig start på dagen, var det nu rart at komme hjem til en pakke fra CatShop. Den pakke jeg bestilte i lørdags. Og sikke en pakke.

Der er virkelig gjort noget ud ad indpakningen. Men det undrer mig nu heller ikke, når det er Hanne, der står bag :o)

 

 Hver eneste vare var pakket fint ind i blåt og grønt silkepapir (Det stof jeg havde bestilt var også lagt i en plasticpose som ekstra beskyttelse.) og lukket med kattepote-klistermærker.

Det så rigtig godt ud. Det var lige før jeg ikke nænnede at åbne - men trangen til at tage mine indkøb i nærmere øjesyn vandt dog: To slags katteservietter og to forskellige glaskatte til ophæng på gren og ikke mindst kattestoffet :o)  
Katte-nisse-band

 Killinge-leg i julegran

 

 Jule-katte med kristtjørn baggrund

 Katte med blå garnnøgler

 Indtil nu ved jeg kun, at det nederste stof skal bruges til en tøjklemmepose. Uh - det bliver nu rart at få ferie, så jeg får tid til at være kreativ hele dage ad gangen. Det bliver bare godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar