mandag den 28. december 2009

En gratis pose kaffe

Det virker sandelig!

 På vej hjem fra dagens Roskildetur (mere om den om lidt) stak jeg ind forbi Netto i Havdrup. Da jeg tog en pakke carpaccio, opdagede jeg, at den havde sidste salgsdato d. 16.12...!

 Henvendte mig til en medarbejder med pakken - og nævnte samtidig det med kaffen. Han tjekkede først om der var flere for gamle carpaccio-pakker, vendte sig så mod kaffehylden, tog en pose kaffe, skrev sit navn på stregkoden og gav mig kaffen samtidig med et smilende
Tak for hjælpen
Det sjove ved det her, er selvfølgelig at jeg slet ikke drikker kaffe! Jeg synes det smager afskyeligt. (Bortset fra i tiramisu).

 Men nu har jeg da rigtig kaffe til min søster nytårsaften - og så kan hun få resten af posen med hjem :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar