tirsdag den 15. december 2009

Øv - snevejr

Jeg regner med at kunne tage på job igen imorgen. Har stadig en rest af svimmelheden tilbage, men har ligesom vænnet mig til den - og helt ærligt, så er det dødssygt at gå rundt herhjemme.

Dagene går nemlig mest med bare at sove. Det trænger kroppen åbenbart til. En har dog været glad for, jeg har tilbragt en stor del af de sidste 72 timer i sengen:

 

Min elskede 16 år gamle Capriccio :o) Som sagt satser jeg på at kunne tage på arbejde i morgen - og så er det jeg lige åbner yderdøren og opdager det har sneet. Ikke meget, men nok til det ikke er det fedeste mcvejr...!

 

 For )#%/)¤%/ da også! Det skulle først give sne her i området natten til torsdag!

 Torsdag møder jeg sent, så da kan jeg "bare" gå de knap 3 km ned til busstoppestedet og så tage bussen.... hvis de ellers er begyndt at køre igen, that is!

Ellers hedder det taxa for at komme på job og det er dælme dyrt. 450,- pr. dag.

  GODT jeg snart har ferie! Så er der håb om at det meste af sneen falder i juleferien - og selvom der stadig skulle ligge sne d. 4. januar, så er vejene jo ryddede til den tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar