søndag den 15. august 2004

Inspireret...

...af et indlæg hos Scorpen, følger her min liste over fordele/ulemper ved at være alene. Det burde fremgå ret tydeligt, at jeg elsker at være alene, og oftest opsøger alene-heden. Hvis jeg følte mig ensom, ville listen helt sikkert se anderledes ud, og have en overvægt af ulemper.

Fordele

 - Har altid godt selskab :o)
- Jeg bestemmer hvad/hvornår jeg vil spise
- Remoten til tv og video ligger altid ved siden af mig
- Jeg bestemmer, hvilken film der skal ses og hvornår
- Jeg går ud med affaldet, når det passer mig
- Der er kun den opvask, jeg selv skaber
- Jeg vasker op, når det passer mig
- Her er kun mit eget rod
- Jeg rydder op/gør rent, når jeg har taget mig sammen til det og ikke fordi en siger, det er på tide
- Vasketøjskurven indeholder kun mit eget tøj
- Hvis en ting går i stykker, er det mig selv, der har tabt/ødelagt den
- Jeg kan spille computerspil/surfe i timevis uden nogen brokker sig
- Jeg kan prutte og bøvse som det passer mig
- Jeg bestemmer indretning og vægfarve i alle rum
- Jeg afgør suverænt, hvad der skal bruges penge på
- Her er kun de møbler, jeg kan lide
- Alle vinduer og døre er lukkede/låste, når jeg forlader hjemmet
- Køleskabet er ikke fyldt med øl
- Der kommer kun gæster, hvis jeg har inviteret
- Jeg vælger selv min omgangskreds
- Sofaen er altid ledig
- Jeg slipper for smertende kærestesorger
- Ingen enerverende og opslidende diskussioner/skænderier med en kæreste
- Når telefonen ringer er det altid til mig (bortset fra forkert nummer *G*)
- Jeg kan sove længe uden at blive forstyrret af en, der står tidligt op
- Bliver ikke vækket/holdt vågen af snorken
- Kan brede mig i hele sengen
- Har dynen for mig selv
- Ingen svedende krop, der klistrer sig ind mod mig
- Behøver kun dyrke sex, når jeg gider
- Bliver ikke vækket af cigaretrøg
- Skal kun finde mig i min egen morgenånde
- Ingen brokker sig over, at katten sover i sengen
- Er kun social, når jeg har lyst til at se mennesker
- Jeg kan vælge at læse i sengen hele dagen
- Jeg hører kun musik, når jeg har lyst til det
- Skal kun lave kaffe, når der kommer gæster
- Toilettet er aldrig optaget
- Er aldrig løbet tør for toiletpapir
- Brættet er altid nede
- Ingen skægrester i håndvasken
- Kan nyde stilheden til hver en tid

Ulemper 

- Kun een indtægt, hvilket gør huskøb noget nær umuligt med de priser
- Jeg må selv flytte rundt på tunge ting
- Må passe mig selv, når jeg er syg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar