mandag den 2. august 2004

Min døgnrytme er forkert!

Har gjort det igen!

 Det er ikke noget nyt, at jeg lynhurtigt får vendt op og ned på nat og dag, når jeg har ferie.

I morgen starter jeg på job igen, med dertilhørende "tidligt op" - og der er sket det samme, som der sker hver eneste gang, jeg har ferie; Jeg får ikke startet tidsnok på at få min "arbejdsdøgnrytme" gjort klar. Og derfor er jeg nu atter i den situation, at jeg måtte tvinge mig selv op alt for tidligt i dag og så gå og småsove hele dagen.....og garanteret komme til at falde i søvn på sofaen sidst på eftermiddagen....og derfor være ude af stand til at falde i søvn til "rigtig" tid i aften.....og derfor være snorksøvnig, når jeg skal op i morgen tidlig...

 Jeg ved, at jeg burde påbegynde "aktion-tilbage-til-normal-døgnrytme", når jeg har 3-4 dage tilbage af ferien - men jeg får aldrig gjort det. Formodentlig fordi jeg vil nyde så mange nætter som muligt, før ferien er slut - på trods af, at jeg ikke kan fordrage, at gå træt på arbejde.

Kender du det?

 P.S. Det kan næppe undre, at jeg elskede min studietid ; Undervisningen lå fra 16.30-23.00 :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar