lørdag den 4. september 2004

En dejlig lørdag

Nu sidder jeg så her med Capriccio på skødet, mens Speedy ligger på sengen bag mig... Ok, han lå der lige før ;o)... og kan tænke tilbage på en dag, der har været helt som jeg foretrækker fridage: Ingen planer overhovedet - det har jeg virkelig brug for, når min hverdag er så meget inddelt i et tidsskema, som den er.

 Min dag i dag: - Op ved 10tiden.
- Lækre pandekager med blåbærsyltetøj til morgenmad.
- Afslapning på sofaen med udsigt til kattenes tagfat.
- Et par kapitler i "Nettet".
- Bloglæsning.
- Gennemlytning af den SmokieCD, der kom med posten i går.
- Indkøb i Føtex.
- En times hyggelig snak oppe hos udlejeren.
- Tzatziki, humus, feta, oliven, tomat og filonebrød til aftensmad - mens avisen blev læst.
- Atter bloglæsning.
- Et par timer på BattleNet.

 Heldigvis er sådanne fridage ofte mulige for mig, da jeg jo hverken har børn og/eller kæreste, der kræver mit nærvær. Jeg elsker simpelthen at være ALENE, dvs. uden mennesker omkring mig - jeg må være født med et"lonely wolf-gen" *G*





Ingen kommentarer:

Send en kommentar