lørdag den 25. september 2004

Speedy slår rullemonsteret ihjel - grundigt!

Fik mig noget af et grin, da jeg kom hjem fra arbejde den anden dag. Over det meste af stuen flød det med sønderrevet køkkenrullepapir. Min kære lille killing havde været på jagt i løbet af dagen og havde vappet en - næsten ubrugt - køkkenrulle ned fra sofabordet....jagtet den rundt over det meste af stuens areal - og så ellers slået den ihjel gentagne gange...

Han har sikkert haft det rigtig sjovt efter papirstumperne at dømme! Under alle omstændigheder er han gået grundigt til værks, for af køkkenrullen var der ca 1/5 del tilbage, da jeg fik den reddet ud af hans skarpe kløer :o)
   

Taget på fersk gerning! Senere på aftenen var der dømt gensidig afvaskning af katteansigter - henslængt på yndlingssovepladsen - hovedpuden ved siden af min :o))

 

Apropos katte, så er ugens PhotoFriday-emne "Furry".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar