søndag den 16. december 2007

En smule træt af konfekt.

Det er jeg nok, men det er der vel heller ikke så meget at sige til.

I løbet af den sidste uges tid har jeg nemlig brugt adskillige timer på at lave det. Men det er nu ret hyggeligt at stå der i køkkenet og høre radio, mens man forsøger at være kreativ.

Når man sådan står for al familiens konfektmageri i år, så kræver det selvfølgelig en hel del indkøb. Med en rygsæk på, kunne jeg dog få plads til alle varerne i en ombæring.

Foruden 1,5 kg rå marcipan fik jeg anskaffet smeltechokolade, pistaciemasse, chokoknapper osv. osv. Indkøbene fremgår vist tydeligt af billedet herunder.



Jeg er nu nået så langt, at jeg er færdig med det "almindelige konfekt", dvs. konfekt så som diverse konfektstykker samt mandelgaven.

Så, nu mangler jeg blot det "usædvanlige" (Læs, det jeg ikke har prøvet at lave før) - og det kan jeg så ikke skrive mere om pt. da det hænder familien læser med her :o) - det bliver dog først en gang i løbet af næste uge. Jeg er ret spændt på, om jeg overhovedet vil kunne finde ud af at få lavet et præsentabelt resultat *G*

I dag skulle jeg gerne få muget lidt ud i hytten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar