søndag den 2. december 2007

Jamen...hov!

Her på bloggen har jeg før skrevet om, hvor ligeglad jeg egentlig var blevet med julen indenfor de sidste 8-9 år.

Den anden dag, da jeg klippe-klistrede med mine elever (Okay, de klippe-klistrede!) havde jeg det stadig sådan, at jeg hverken gad pynte op (udover en ting eller to) eller bage julekager og hvad man nu ellers laver i løbet af december.

I år har jeg heller ikke en gang fået anskaffet mig en chokoladejulekalender - men det kan jo nås endnu *G*

Men så tog pokker altså lige ved mig i går.



Jeg var gået en tur ud i skuret - i anden anledning - og kom til at kigge i kasserne med julepynt (Det fylder godt og vel 3 flyttekasser, så det er ikke fordi jeg mangler julepynt.) - og så ved jeg egentlig ikke rigtig, hvad der skete.



I næste øjeblik havde jeg slæbt kasserne ind i stuen og sad og blev helt nostalgisk, mens jeg kiggede i dem... og inden jeg fik set mig om, var jeg i gang med at tage ting op af kasserne, ting, der skulle julepyntes med!



Sammenlignet med mange andre hjem er her ikke pyntet så meget - men sammenlignet med mit sædvanlige niveau, så er her godt nok julet i år! :o)

Om jeg så også får bagt - det ved jeg ikke endnu - men jeg købte faktisk en pakke palmin i går, så det er muligt, jeg snart laver klejner. Hvad skal det dog ikke ende med?!

Nå, men uanset hvad, så er jeg overbevist om, at denne pludselige trang til julerier skyldes en eneste ting; at jeg er blevet moster! *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar