onsdag den 5. december 2007

Fæææææææææærdig!

Jeg ved godt, jeg er umanerlig tidligt på den i år mht. at få skrevet årets julepost, men for filan, hvor er det dog dejligt ikke at skulle sidde der få dage inden jul og grifle løs :o)

Jeg havde tid til det i dag - og så gjaldt det jo bare om at komme i sving, for jeg ved ikke om jeg ellers får god tid til det. Jobbet fylder rigtig meget i min bevidsthed lige for tiden. Jeg var ellers blevet bedre til at lave andet end job den sidste måneds tid. Men nu fylder det altså ret meget igen.

Jeg kan ikke skrive andet om det, end at et par kolleger ikke er helt på toppen og det har medført nogle større skemaændringer, som også angår mig, da jeg har overtaget et hold for en kollega. Det giver jo noget ekstra arbejde, sådan må det nu en gang være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar