lørdag den 22. december 2007

...og så fik jeg travlt.

Syntes ellers jeg var stået pænt tidligt op her til morgen (kl. 7.45) - men den fornemmelse varede da kun til jeg lige fik tjekket åbningstiderne for Netto og Kvickly...de åbnede allerede kl. 8.00!

Hvis der er noget, jeg ikke kan fordrage, så er det juleindkøbskøer - jeg kan få det decideret fysisk dårligt, hvis jeg skal tilbringe al for megen tid i et proppet og varmt varehus, fordi jeg jo står der i alt mit kørekluns. Derfor forsøger jeg altid at få handlet så tidligt som muligt. Af samme grund fik jeg så en smule travlt i morges!

Morgenmaden måtte vente, køreklunset på og så afsted til Køge.

Der var et par stykker, der havde fået samme gode ide som jeg, men der var heldigvis ikke ret mange i varehusene endnu. Første stop var Netto; der stod kun en foran mig i køen. Skønt.

Næste (og sidste) stop var Kvickly - der var to foran mig, så det var jo også dejlig nemt.

Til gengæld kunne jeg se, at det begyndte at vælte ind med folk, så jeg var ovenud tilfreds over at være færdig med mine indkøb på det tidspunkt (9.30)

Nu mangler jeg så blot at få pakket de sidste gaver ind - og så kan julen da bare komme an :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar