søndag den 16. december 2007

Julemusik

Hm...den der oprydning/rengøring af hytten lader vente på sig. Jeg har i løbet af dagen gjort et par halvhjertede forsøg på at komme i gang - og så falder jeg i staver over et eller andet, jeg liiiiiiiige skal se lidt nærmere på eller også skal jeg da liiiiige tjekke Blogbot for opdateringer....(med andre ord: overspringshandlingerne står i kø!)

Det eneste jeg har fået lavet i dag, er at få pakket julegaver ind og lavet en cd med julemusik. Så nu strømmer juletonerne ud i stuen.

Der er en skønsom blanding, jeg har fået mixet, selv skrigeskinken Mariah Carey, som jeg normalt ikke kan fordrage, er der blevet plads til:

Last Christmas (Wham), Merry Christmas now (SladeII), White Christmas (Smokie), Have yourself a merry little Christmas (Smokie), A spaceman came travelling (Smokie), Merry Christmas (Shakin' Stevens), Søren Banjomus (Otto Brandenburg), Så’ det jul (Nissebanden), Rockin’ around the Christmas tree (Kim Wilde & Mel Smith), Jingle Bells (Frank Sinatra), All I want for Christmas (Mariah Carey), Julesang (Gnags), Endelig jul (Gasolin), Drømte mig en lille drøm (Dicte), Driving home for Christmas (Chris Rea), Silent night (Chris Norman), Christmas Song (Chris Norman), Do they know it’s Christmas (Band Aid)

...og naturligvis min absolutte alltime favoritjulesang:

Slades uforlignelige "Merry Xmas everybody"


Hvilken julesang er din absolutte favorit?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar