søndag den 30. december 2007

Julepyntskassegennemsyn.

Nu nåede jeg jo ikke den grundige oprydning (=kassering/give til loppemarked) jeg ellers havde planlagt for juleferien - men det gider jeg ikke ærgre mig over.

Godt nok har jeg stadig et par dage tibage af ferien - men nu er der ligesom også noget, der hedder skoleforberedelse, så den grundigere oprydning må foregå i flere tempi vinteren igennem.

I dag står den dog alligevel på oprydning - julepynten er nemlig pillet ned og ligger nu på mit spisebord.

Jeg har hentet julepyntskasserne ind fra skuret - og nu skal de tømmes og pakkes ordentligt. Der bliver sikkert også smidt noget ud, men sådan skal det være.

Det er over 8 år siden, jeg sidst har kigget kasserne grundigt igennem, så det er på tide at få det gjort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar