torsdag den 13. maj 2010

Et fedt kaffestel

Godt nok snøfter jeg og hoster og harker tilligemed, men alligevel går jeg nu og glæder mig over mit nye, gamle kaffestel til seks personer.

Det har været en del af mit liv sålænge jeg kan huske. I hvert fald hver gang jeg har besøgt min faster - og det har jeg gjort tit.

Det har nemlig været hendes "hverdagsstel" - og nu er det mit.

Da jeg gik i gymnasiet var jeg hos hende 3-4 aftener om ugen og hver gang var stellet i brug.

 Jeg har altid været begejstret for det - selvom jeg dybest set bedst kan lide hvidt service.

Det er forøvrigt særdeles velholdt, ingen skår og stadig med en hel og glat, grænsende til "blød" glasur at røre ved.

Jo, det er skisme et fedt stel.


 Hvis det skulle interessere nogen, er det Grindleys "Country Style", Staffordshire-serie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar