lørdag den 22. maj 2010

Langsommelig lørdag

Det ville godt nok være synd at påstå, jeg får ret meget ud af denne lørdag. Planen er ellers at få rengjort i hvert fald køkken og bad, men jeg er slet ikke kommet i gang endnu. For det første sov jeg noget længere end beregnet (til kl. 9) men jeg må jo have trængt til det. For det andet har jeg siddet foran computeren i flere timer i stedet for at tage mig sammen til at komme i gang. De eneste "huslige gøremål" jeg har fået klaret, er to maskiner tøj (Nummer to snurrer endnu). Udenfor er vejret gråt og trist - heller ikke befordrende for husarbejde. Her er dælme så mørkt indendøre, når det er gråvejr at jeg har allermest lyst til bare at smide mig på sofaen og glo tv. Nå ja, og så er det jo pinse. Jeg skal nu ikke noget. Andet end få lidt orden på hjemmet og lave skolearbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar