søndag den 16. januar 2011

Hvad sneen gemte

Jeg skal ellers lige love for at tøvejret har arbejdet godt og grundigt i nat. I går aftes var min græsplæne stadig hvid - nu ligger der kun smådynger hist og pist.

 Derfor var en af dagens første gerninger da også at gå en tur udenfor, bevæbnet med kameraet. NU ville jeg altså se, hvad der kommer op i min nye have.

 Ikke fordi jeg kan se så meget endnu, men jeg kan dog se, at der ikke kommer nær så mange løg, som jeg godt kunne tænke mig - det bliver anderledes næste forår - helt sikkert! - men der kommer da lidt op hist og pist.

 Bemærk forøvrigt lige min forhave. (nederst til venstre) Den er næsten lige så stor som hele min forrige have ;o)

 Uh, hvor det nu kribler i hænderne for at komme i gang med at forårsrengøre haven + få orden på mine to skure + plante forårsblomster.

 I det hele taget det at gå og nusse i en have, der er MIN og hvor jeg derfor kan gøre, hvad jeg har lyst til. Men, jeg må jo væbne mig med en del tålmodighed endnu, de har jo lovet at vinteren nok vender tilbage i slutningen af ugen. Ævs.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar