søndag den 23. januar 2011

På havetur

Jeg kom lidt sent op i dag, men der var da stadig en smule rimfrost tilbage, så kamera i hånden og en tur ud i haven.

 

 Motorcyklens topboks havde fået et ganske pænt ismønster. Det samme havde tanken.

 

 Men, nu var det sådan set haven jeg ville tage billeder af.

 

 Det er ikke fordi jeg har besøg af så mange fugle endnu. To-tre solsorte kigger forbi en gang imellem, men det skal nok komme efterhånden, som jeg får lavet en rigtig foderplads. Lige nu hænger mine foderautomater i tørrestativet...!

 

 Der kommer flere og flere løgplanter op ad jorden - til min store glæde.

Det er nu rart de tidligere ejere var havemennesker :o) Det nyder jeg jo godt af.

 Alle de løg jeg gravede op i min gamle have har jeg stadig liggende i papirsposer, jeg har ikke kunnet finde dem - det gjorde jeg så i dag, men det er jo umuligt at grave i jorden endnu.

De er dog endnu ikke begyndt at spire, så jeg satser på at få dem lagt i krukker i løbet af næste weekend. Skal lige have fat i noget jord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar