torsdag den 27. januar 2011

Italienske lækkerier/II

Så er mine gæster taget afsted og jeg har fået fyldt opvaskemaskinen og ryddet op i køkkenet efter en ualmindelig hyggelig aften.

 Mine kolleger dukkede op ved 17.30-tiden og tog først afsted lidt over 22 - så de hyggede sig også.

 De var meget begejstrede for mit lille hus :o) og for maden.

 

 Snakken gik også godt, så jo, det var en rigtig dejlig aften. Et par gaver havde de sørme også med; Bogen "Mafiaen i Napoli" af Roberto Saviano og en blomst (Campanuela eller hvordan det nu lige staves...!) foruden en Claus Dalby-bog - forøvrigt min første af slagsen.

 Jeg har ikke fået kigget i den endnu, men i morgen eftermiddag - ah, fredag - vil jeg sætte mig i min yndlingsstol og så bliver den studeret.

 

 Nu er det dog sengetid. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar