fredag den 21. januar 2011

Undren

Det er planen at jeg vil have en del højbede til næste år (eller næste år igen, kommer an på økonomien), både til køkkenhave og "frugthaven", så jeg googlede for sjovs skyld højbede for at se udvalget.... og så var det jeg undrede mig en smule:

Langt de fleste af de såkaldte højbede er godt nok temmelig LAVE - vi snakker om 24-60 cm i højden...

Mine højbede skal være 90-100 cm i højden, ellers giver det da ikke en forbedret arbejdsstilling. Jeg vil jo have højbede netop for at skulle slippe for at bukke mig...

Men hvorom alting er, så ser det vist ud til, at jeg skal lave dem selv (=betale en tømrer) for de få der findes i "moduler-der-kan-samles-så-bedet-bliver-højere" - de er da godt nok ikke videre kønne at se på - og så er de kvadratiske.....jeg vil have rektangler.

Ja, jeg ved det godt - jeg er lidt besværlig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar