mandag den 28. januar 2013

Bogudsalg på biblioteket


I dag startede bogudsalget på mit lokale bibliotek - og heldigvis kunne jeg nå derover lige inden de åbnede.

Det gælder jo om at være først ved sådanne begivenheder.

Desværre var der ingen havebøger i bunkerne, men jeg gik nu ikke tomhændet derfra. Godt jeg havde været forudseende og taget en stor indkøbstaske med, for den blev fyldt!

Nu var priserne heller ikke høje: 5,- pr. bog og 1,- pr. tidsskrift.

Jeg fandt en del skønlitterære bøger, som jeg gerne vil læse - og så kan man jo altid, efter endt læsning, "glemme" bogen i bussen/toget, så en anden kan få glæde af den.



Udover skønlitterære bøger fandt jeg også et par bøger til nevøen - når han er på besøg her - samt lidt faglitteratur.



Det lykkedes mig dog at finde et par blade, der måske indeholder lidt havestof:



16 udgaver af Mad & Bolig....om ikke andet er der vel nogle gode opskrifter i!

Alt i alt blev regningen på hele 71,-, lige til at overleve :)

Smuttede også forbi blomsterhandleren...så nu er der lidt mere forår i køkken-vindueskarmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar