torsdag den 28. februar 2013

Gratis blomsterfrø på en lockout-varslings-dag

Tror jeg nøjes med et enkelt
Hva' sagde jeg?
...og i stedet lader indlægget handle om en lille, glædelig overraskelse i postkassen i dag.

 Da jeg i sidste uge var en tur i Lund - og bl.a. "provianterede" svenske haveblade, var der i det ene, "Hus & Hem Trädgård" en lille kampagne, hvor man ved at indtaste et kodeord på odla.nu's hjemmeside og ved at tilmelde sig nyhedsbrevet, kunne få tilsendt en pose gratis lathyrusfrø.

Jeg tænkte, at det kunne der vel ikke ske noget ved - jeg ville formodentlig bare modtage en mail om, at de altså ikke sendte til udlandet... Men, se nu bare hvad der lå i min postkasse i dag:

 

 Det er da lige sådan noget man trænger til, når man for første gang nogensinde har fået varsel om lockout (og nul løn!) fra. 1.4...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar