onsdag den 20. februar 2013

Så kan der sås!

Min pakke er ankommet :)   
...og jeg kan godt røbe, at jeg ikke var den eneste, der var interesseret i kassen.

 I særdeleshed Felix e l s k e r papkasser, så han trådte oven i købet op på spisebordet, hvor jeg havde stillet pakken for at pakke den ud, selvom han så udmærket ved, at samtlige borde i køkken og stue er no-go! Katten ned på gulvet (og i hurtigt tempo på vej op på bordet igen) gav mig intet andet valg end at tømme kassen meget hurtigt - og så smide den tomme papkasse på gulvet...og så kunne jeg tage mine nye have-ting i nærmere øjesyn i ro og mag.

Kattene var optagede af en dejlig, stor papkasse.

 Papkassens indhold er ret uimodståeligt, så jeg skal hurtigst muligt have fundet et katte-sikret sted at stille arrangementet op, før jeg begynder at så: Men HOV, hvad er dog dette? Hvordan er de mon havnet der? Jeg kunne da ALDRIG finde på at bestille frø...! Hm...de står nu ellers på fakturaen...
...busted! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar