søndag den 3. februar 2013

Så gik hun en anelse amok!

Har - som sædvanlig, fristes jeg til at sige - endnu ikke modtaget "Haven"*,  - og derfor kunne jeg af gode grunde heller ikke vide noget om medlemstilbuddet i februar.

Det var så kun indtil jeg, for en times tid siden, kiggede forbi Haveselskabet - og derefter MP Havedesign.

Jeg indrømmer det blankt: Jeg kunne slet ikke stå imod.....men blev NØDT TIL at shoppe lidt.

Det er vel også fuldt forståeligt - det var jo haveting, ikk'?!

Bl.a. pluggboks(e), lidt plantelys og så hoppede der også lige et par frøposer i kurven...

Video om pluggbokse kan ses her.

Beløbet? Det taler vi ikke om...

Lad mig blot nøjes med at sige, at min "opsparing" til havemessen i Malmö er blevet (en del ) mindre... ;)

- Til gengæld får jeg en PAKKE en af dagene. Juhu!






*Det lander for det meste først i postkassen 4-5 dage efter udgivelsesdagen hvis det overhovedet dukker op.

Tre gange i det år jeg har været medlem har jeg måttet ringe til Medlemsservice for at få det eftersendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar