lørdag den 16. februar 2013

Staudefrøbogen venter

Puh, håber ikke dagen i dag sætter standarden for de resterende fridage, for så får jeg godt nok ikke lavet ret meget! Det eneste fornuftige jeg har foretaget mig i dag endnu, er at være en tur på
biblioteket og hente et par bøger.
 
De to her er dog blot genlån - jeg har læst dem en gang. Men nu var det heller ikke pga. dem at jeg var på biblioteket; der lå nemlig en bestilt bog klar til mig:
Jeg glæder mig meget til at læse i "Staudefrøbogen", at jeg har besluttet ikke en gang at måtte kigge i den, før jeg har fået lavet størstedelen af det tidligere omtalte undervisningsmateriale...så det kunne jo være jeg snart skulle se at komme i gang.... ...inden da, skal jeg dog lige en tur rundt i blogland - har ikke læst blogs siden torsdag....God lørdag :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar