søndag den 11. april 2004

At komme hviledagen i hu...

....er vist ganske passende at goere i dag.

Vejret hernede indbyder heller ikke til de store udendoersaktiviteter: graat i graat!
Saa, vi holder "fri" de sidste to dage jeg er her - og bliver herude i forstaden - jeg har jo faaet set en del af byen - saa maa resten vente til naeste gang.

Hvad jeg har set hernede, dukker op her paa bloggen, naar jeg en gang har faaet fremkaldt mine fotos - jeg er nemlig en af dem, der endnu ikke har et digital kamera - ikke fordi jeg ikke godt kunne taenke mig et, men jeg synes nu stadig de er for dyre!

Hmmm...at det saa garanteret bliiver noget af en udskrivning at faa mine film fremkaldt....havde jeg ikke lige taget med i overvejelserne *G* Jeg tror jeg oensker mig et digital kamera i foedselsdagsgave!

Jaaaamen dog! Mens jeg sidder og skriver disse linier er solen begyndt at titte frem - det var dog imponerende, den har ellers mest glimret mest ved sit fravaer .-)
Synes det er lidt grinagtigt at vejret, saa vidt jeg er orienteret, har vaeret bedre i DK end her *GG*

Naa, men naar nu solen vitterlig titter frem i dag, saa tager vi nok en gaatur rundt i kvarteret senere i dag.

Hyg jer i Dannevang ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar