søndag den 18. april 2004

Jord i hovedet er en dejlig ting...

...hvis det ellers er bogstavelig talt ;o)

Er netop vendt tilbage foran skærmen efter at have været ude i haven et par timer og kan nu med sindsro atter kaste mig over prøveopgaverne - anlæggelsen af køkkenhaven er nemlig kommet i gang :o)

Jeg har fået sået persille, purløg, salat og radiser - havde glemt at lægge ærterne i blød i 12 timer først, så de kommer først i jorden i løbet af næste uge.

Derudover fik jeg sået kæmpesolsikker, morgenfruer, jomfru i det grønne, sommerasters og blå kornblomster.

Egentlig er jeg slet ikke særlig begejstret for at så.....jeg synes det er meget sjovere, når man skal begynde at luge (Jeg mener det faktisk! Lugning er for mig mental terapi, men ok, har jo heller ikke en kæmpehave *G*) og udtynde, for så er der jo kommet noget op, af alt det man såede.....og det er jo ligesom dét, der er meningen :o)

Jeg er dog endnu ikke helt færdig; mangler stadig dild, kartofler og løg....og så ærterne.

Jeg skal også snart have gang i minidrivhusene, da nogle af mine frø kræver forspiring, bl.a. judaspenge og tobaksblomster, men det bliver ikke i dag - Prøveopgaver.........Here I come.....!

Hav nu en rigtig god søndag derude :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar