onsdag den 14. april 2004

Fatter nada....

.....men sådan er der jo så meget med blogs jeg ikke fatter.....*hmpr*

Kort fortalt, så er det mig umuligt at få en overskrift med større typer i bloggen...Jeg er nemlig ved at være træt af altid MANUELT at skulle gøre overskriften fed, bare for at få noget der ligner en overskrift........Så, jeg har sagt YES til at få et overskriftsfelt og det funker også fint - det ser ud som jeg ønsker det i previewet af et indlæg......men når det så bliver published, sker der bare det at titlen "Fatter nada" i dette tilfælde...(som ellers skulle stå med større og fed font eftersom det er skrevet i titelfeltet) ser ud som ganske almindelig tekst....!

Hvorfor =#(%/#)%&(%/ skal det hele være så besværligt?! Jeg HAR tjekket at koderne BlogItemTitle>
<$BlogItemTitle$>er i templaten...(har med vilje fjernet et par tags fra indlægget her, da koderne ellers ikke blev vist *G*)

Så går jeg da bare i seng, ja jeg gør så....og så kan blogger rende mig noget så grusomt.....jeg har mistet lysten til at fortælle om min nu forårsklargjorte terasse...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar