tirsdag den 13. april 2004

Sidste dag i Paris...

...og sidste dag med fransk keyboard *G*

Det naeste doegn bliver en smule haardt, maa jeg nok indroemme;

Vi skal enten enormt tidligt i seng, eller ogsaa sove det meste af dagen for at holde os vaagne i aften - skal nemlig med toget herfra lidt over kl. 4 i morgen tidlig, da jeg skal flyve fra Charles-de-Gaulle kl. 7 i morgen tidlig, saa jeg skal ogsaa snart i gang med at pakke...

Regner med at kunne tage mig en lille lur i flyveren, men er garanteret rigtig traet, naar jeg tager direkte fra Kastrup til jobbet *G*

Naa, men uanset hvad, saa vender jeg i hvert fald hjem med en masse gode oplevelser fra Paris - jo, det har virkelig vaeret en supergod tur ;-))

....og hvor jeg dog glaeder mig til at se min elskede kat igen!

........og at kunne skrive paa et "normalt" keyboard *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar