onsdag den 5. oktober 2005

Apropos det at være sur...

 Lotte harcelerer over sure mennesker. Jeg er forøvrigt vildt imponeret over, hvor mange linjer hun kan få sætningen "Jeg kan ikke lide sure mennesker" til at fylde *GG* 

På jobbet opstår der ret ofte situationer, hvor en eller flere af mine "møgunger" sætter et surt fjæs op (For det meste når min vilje er stærkere end deres *G*).

 Da jeg ikke gider se på sure fjæs, har jeg fundet ud af, at det i langt de fleste tilfælde hjælper gevaldigt at sige til den sure elev: "Aj, hold dog op med at se så sur ud. Du bliver så ualmindelig GRIM at se på" - så er det de færreste, der kan lade være med at trække på smilebåndet ;o)

 Om det også virker på voksne, skal jeg dog ikke kunne sige, da jeg ikke har afprøvet det - endnu ;o) 

P.S. Man har sjældent grund til at surmule, når man kan køre motorcykel året rundt *GG*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar