tirsdag den 4. oktober 2005

Hip hip hurra - 1 år!!

Sådan en dag som i dag, kan det jo slet ikke undgås, at jeg tænker et år tilbage til aftenen d. 4. oktober 2004.

Dagen efter blev jo det største vendepunkt i mit liv. Jeg kan stadig huske, hvordan hele kroppen nærmest vibrerede af spænding og jeg overhovedet ikke kunne koncentrere mig om noget som helst, hvordan tankerne kørte i ring og blev afbrudt i tide og utide af det ene forventningssug i maven efter det andet, hvordan jeg knap nok kunne falde i søvn selvom jeg vidste, jeg skulle enormt tidligt op. (kl. 5.30) ....for så endelig at få spændingen forløst lidt i 9 om morgenen d. 5. oktober 2004;

MC-kørekortet var i hus :o))

Aldrig nogensinde før har jeg oplevet et så gevaldigt vendepunkt i mit liv, som den dag for (meget snart) 1 år siden.

Tror forøvrigt heller ikke, at jeg nogensinde kommer til at opleve noget i samme målestok igen.

 Hvis jeg skal beskrive det sidste års tid, kan det faktisk gøres ret kort: Det bedste år i mit liv!

 Lige bortset fra min frustration over den sene start på mc-sæsonen i marts og min store bekymring, da min udlejer var indlagt i august, så har jeg faktisk været i godt humør i et helt år! :o))

 Dét kunststykke ville ingen mand kunne gøre efter! *G* Ps. Fik jeg forresten nævnt, at jeg i dag har erhvervet mig en vintermc? *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar