onsdag den 19. oktober 2005

Dét tøj er intet mindre end GENIALT!

Jeg snakker selvfølgelig om mit nye Dainese-kluns.

 Efter at have frosset under kørslen de sidste par dage - og i særdeleshed efter mørkets frembrud - var det ren fryd at køre hjem i mørket her til aften. Jeg kunne nemlig holde varmen ;o)

 Okay, fingrene var en smule kolde, men ikke så det var ubehageligt - og den slags gener forsvinder jo, når jeg har fået mine styrluffer :o)

 Har ellers fået kørt en del km i dag - klunset skulle jo afprøves - glemte dog at se på kmtælleren inden start, men det blev i hvert fald til rundt regnet 200 km :o)

Det fortæller min ryg mig forøvrigt også! *G*

 Eftermiddagens tur gik sydover; Køge - Karise - St. Heddinge - Præstø - Feddet - Fakse Ladeplads - Fakse - Haarlev - Køge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar