mandag den 24. oktober 2005

Godt 15 måneders pause er slut

Skal da ellers lige love for, man hurtigt kan komme galt afsted. Her gik jeg og syntes egentlig jeg havde fået indrettet min tid perfekt; der var plads til både jobbet, kattene og motorcykellivet - og så sker sådan noget - jeg har for pokker ikke TID til det *G*

 Frekvensen af indlæg på bloggen ér allerede for nedadgående - og det ændrer sig nok ikke før feberen er faldet tilstrækkeligt.

 Iiiih altså! Bare fordi vejret var dårligt i lørdags - "kom jeg til" at logge på BattleNet...! Så nu hænger jeg sgu på Diablo igen-igen *G* Hele lørdag eftermiddag og aften samt det meste af søndagen blev tilbragt i det så velkendte univers og lige så de sidste tre timer denne aften. Jeg er uforbederlig ;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar