lørdag den 30. december 2006

2006 i korte træk - 1. del

OBS: Links virker ikke!

Så er året ved at være slut og som så mange andre gør jeg også status over det år, der nu næsten er gået. Det kan godt være at 2005 var et rigtig godt år for mig, men det har 2006 så sandelig også været. Det er faktisk ret tydeligt, at årene generelt kun har været gode siden jeg fik motorcykel – så hermed anbefales anskaffelsen af en motorcykel på det varmeste ;o) Fordelt på måneder så første halvdel af mit 2006 således ud:

Januar - var præget af dårligt mc-vejr og dermed for lidt tid til andet end at sove og arbejde - Jeg havde mit ene tyskhold til 10. kl. prøven – med fint resultat - Jeg nåede den alder, hvor ”usynlig overgang” i brilleglassene blev nødvendig

Februar - Kunne jeg fejre 2 års dag som blogger - Var jeg generelt bare sur, irriteret og utilfreds med vejret

Marts - Fik jeg ryddet en smule ud i mit habengut – og fyldt hele 6 store flyttekasser til loppemarked. - Syntes jeg folk teede sig fuldstændig vanvittigt blot pga. en influenza - Var jeg at finde på Nørrebrogade til Bakkeåbningen

April - 2.-6. april var jeg i Prag med min klasse - Den 7. april kom XJ’eren ud af sit vinterhi - Den 21. april var jeg færdig med årets prøveopgivelser – ny personlig rekord - Den 22. bestilte jeg 40års fødselsdagsgaven til mig selv: en tur til Rom

Maj - Trillede årets første tur til Sønderborg - Smagte sushi for første og hidtil eneste gang - i mit liv - Fik malet mit soveværelse – meget tiltrængt! - Smadrede jeg min Cdbrænder – ikke med vilje og pokkers ubelejligt

Juni - 5.-9. juni var jeg censor på Bornholm – men havde også lidt tid til at trille rundt på øen - Var jeg til 20 års Gymnasiejubilæum - Havde jeg fornøjesen af 2x strømsvigt i flere timer pga. de enorme vandmængder/tordenvejr


Ingen kommentarer:

Send en kommentar