søndag den 31. december 2006

Glæder mig ret meget til i aften!

2006-12-31 13:13:17 2006-12-31 11:13:17 For jeg har da vist fået bikset noget af en lækker nytårsmenu sammen - det synes jeg i hvert fald selv: Forret: avocado m/rejer og dressing "Mundrens": 1 kugle citronsorbet Hovedret: oksemørbrad, bagt kartoffel m/persillesmør, grøntsager Dessert: Stracciacella is Da jeg ikke drikker rødvin, er vinen favorithvidvinen: Verdicchio dei castelli di jesi Senere på aftenen: kransekage og Fior di Latte (grappa m/ hvid chokolade) Jeg glæder mig, ja jeg gør så :o) Bordet har jeg ikke dækket endnu - Speedy ville bare pille pynten af inden spisetid! :o) Om et par timer går jeg op til min udlejer med en flaske Moscato Spumante for at ønske godt nytår, men inden da skal jeg lige være færdig med de resterende opgaver.
I ØNSKES ALLE
ET GODT OG
LYKKEBRINGENDE
NYTÅR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar