søndag den 31. december 2006

Nogle gange er jeg altså heldig :o)

2006-12-31 07:49:47 2006-12-31 05:49:47 Hvis jeg skal nævne et enkelt ord, der beskriver min juleferie rammende, så er det "søvn". Sjældent har jeg da brugt så meget tid på at sove. (Heldigvis har jeg jo så haft en ferie at sove i, men det nytter jo ikke noget at være træt hele tiden, når jeg skal begynde på jobbet igen på onsdag. Så, jeg skal til og i gang med lyslampen fra i morgen.) Selvom jeg er gået i seng i rimelig tid, har jeg gentagne gange bare slukket vækkeuret om morgenen (8-9 tiden) og sovet til langt op ad formiddagen - til min store irritation. Nå, men ikke desto mindre vågnede jeg af mig selv her til morgen - eller også var det pga. den kraftige blæst - meget tidligere end vækkeuret. Med alle de ting jeg skal nå i dag, var det jo alletiders gave at få - og derfor stod jeg da også op - kl. 7.15 :o) De første to af dagens gøremål er allerede klaret - så det kan være det ender med, jeg får god tid i dag! *G* Hav en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar