tirsdag den 26. december 2006

Brunch på halvvejen


1
2006-12-26 14:11:53
2006-12-26 12:11:53
Min faster skulle hjem i dag, og så var det jo logisk, at de gjorde holdt hos mig (Jeg bor ca. halvvejs) på vejen til Fyn. Vi fik en fin brunch og masser af snak - alle 6 - og jeg fik indviet min nye tekande. Den er altså genial :o) Jo, det var nu en hyggelig måde at starte 2. juledag på. Jeg havde - i dagens anledning - endda været ovre i skuret og rode i julekasserne og fundet en smule julepynt frem til bordet. Forøvrigt ret sjovt at gense julepynten, det er jo snart flere år siden det sidst har været fremme - og edderkopperne har vist hygget sig i kasserne! Kunne være jeg en gang til sommer skulle få rengjort kasserne grundigt! Det er for koldt at stå og rode med nu.

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar