tirsdag den 26. december 2006

Hurra for genudsendelser!

1
2006-12-26 20:03:02
2006-12-26 18:03:02
Min mor fortalte mig i formiddags, at svt1 har startet en miniserie om snaphanerne/gøngerne: Snapphanar og vist 1. afsnit i går aftes! ARGH!! Den serie har jeg læst en lille notits om i et dansk historieblad - og glædet mig til at skulle se, da jeg (også) interesserer mig for svenskekrigene. Så det er altså noget af en nedtur at opdage, at 1. afsnit har været vist (hvilket forøvrigt ikke fremgår af mit tvblad! Fnys!) Selvfølgelig kan jeg gå ind og se afsnittet på svt's hjemmeside - men jeg kan altså ikke fordrage at se tv i længere tid via pcskærmen - og dér kan jeg jo forøvrigt heller ikke optage skidtet. Jeg har tidligere givet udtryk for at jeg er meget træt af tv's evindelige genudsendelser - det er jeg stadig. I enkelte tilfælde kan jeg dog blive vældig glad for en genudsendelse; Ved at gå ind på svt's hjemmeside og kigge programoversigten for svt1 igennem - i detaljer - fandt jeg nemlig ud af, at afsnit 1 bliver genudsendt d. 14. januar. YES! Så nu kan jeg med sindsro optage afsnit 2 og 3 - afsnit 1 får jeg i januar :o) INFO FOR DE INTERESSEREDE: Afsnit 2 og 3 bliver sendt på svt1 kl. 21.00 i dag og i morgen. D. 28.12 kommer der (også kl. 21) et dokumentarprogram om snaphanerne på samme kanal. Genudsendelser af Snapphanar afsnit 1,2 og 3: SVT1 14/1, 21/1 og 28/1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar