onsdag den 7. marts 2007

Anbefalelsesværdigt - og dog...

2007-03-07 21:06:29 2007-03-07 19:06:29 I mandags gjorde Italiens-veninden mig opmærksom på, at der var startet en svensk programserie om Italien på DR: "Italienske fristelser". Hele 28 afsnit á 30 min om italiensk til ganen!! Godt nok gik jeg glip af 1. afsnit - men det har veninden optaget - så det skal jeg nok få at se, men de resterende programmer (afsnit 4 i morgen kl. 09.00) skal jeg nok sørge for at få set! Indholdet af de næste 4 programmer er: Torsdag: Marche landskabet - "grotteoste" Mandag: Appenninerne - den hvide trøffel Tirsdag: Reggio - parmesanost Onsdag: Parma - Culatello-skinke Der er dog en del ulemper ved at se den slags programmer: - Man bliver pokkers sulten - og længes efter at være i Italien Hvis man kan leve med den slags gener, er programmerne helt klart anbefalelsesværdige :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar