fredag den 16. marts 2007

Mere om "Italienske Fristelser"

2007-03-16 20:55:45 2007-03-16 18:55:45 De bliver bedre og bedre de der udsendelser :o) Har forøvrigt fundet ud af, at det er temmelig smart af mig at indtage min "italienske hofret" (=grøn salat, ovnstegte tomater m. basilikum, mozzarella og olivenolie, Parmaskinke, bresaola og pasta - dertil reven Pecorino) samtidig med jeg ser dagens udsendelse - det mindsker nemlig abstinenserne efter italiensk mad ganske betydeligt *G* Bo Hagström, som har lavet udsendelserne skal forøvrigt snart i gang med endnu en ny omgang "Solens Mat" (som udsendelserne hedder på svensk) - bare DR også har tænkt sig at vise dem, for de skal også foregå i Italien! Der er forøvrigt også udgivet en bog til serien - så jeg skal vist lige forbi en boghandel næste gang jeg er i Skåne :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar