lørdag den 3. marts 2007

Ved 5-tiden i morges...

2007-03-03 13:40:52 2007-03-03 11:40:52 ... gik startskuddet til dette års forårsrengøring; nemlig sortering og udsmidning af fotos. Her mener jeg ikke digitalfotos - de fylder jo ikke ret meget - nej, jeg snakker om albums med papirbilleder. De fylder en hulens masse, og jeg kigger meget sjældent i dem. Derfor er der nu smidt ud med hård hånd og jeg er næsten færdig med at få sat de billeder jeg vil gemme i album. Regnskabet ser ganske godt ud: Startede med 23 store og små albums. De er nu reduceret til 4 store albums. Hvilket igen betyder næsten en hel tom hylde på den ene reol! De tomme albums ryger til loppemarked. Så er spørgsmålet selvfølgelig om ikke jeg kommer til at fortryde at have smidt billederne ud? Det tror jeg ikke, og forøvrigt så har jeg da stadig negativerne til de fleste af dem. De fylder jo ikke så meget. Men, ih hvor dejligt at få ryddet så grundigt op :o) Om lidt trænger jeg dog til en lille pause - kan godt mærke jeg har været tidligt oppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar