onsdag den 21. marts 2007

En smule mørbanket er jeg da...

... men ork, det kunne jo være endt meget værre.

  Morgenstatus:


  • Blodsamlingen er stadig flot broget og øm, men hævelsen er faldet. 
  •  Kan mærke mine trykkede ribben hver gang jeg trækker vejret, hikker, hoster eller endnu værre; nyser...AV for #(/%/() og selvfølgelig også når jeg bevæger mig - men sidstnævnte er nu til at holde ud, så længe jeg ikke laver pludselige bevægelser. Tager jo også mine piller, der tager toppen af smerten. 
  •  I løbet af natten har jeg så også fået glæde af overstrakte muskler/sener i hele venstre side af halsen samt udbredt ømhed i og omkring højre skulder (hvilket ikke kan undre, eftersom det var højre side jeg væltede ned på.) 


 Det hele ville dog have været meget værre, hvis jeg ikke havde haft mit mctøj på. De hårde "skaller" i albue og skulder er helt sikkert årsagen til at skaderne trods alt er meget begrænsede.

 Jeg er i løbet af i går blevet spurgt et par gange, af både venner og familie, om det virkelig er risikoen værd at fortsætte med at køre mc - og selvfølgelig er det da det!

 Sålænge jeg ikke er bange for at sætte mig op på mc'en igen efter et "styrt", som f.eks. da jeg skulle hjem i går, så er der ingen grund til bekymring.

 De to "styrt" jeg har haft, skyldtes begge to et pludseligt, ekstremt glat føre og ikke, at jeg eller en anden trafikant gjorde en fatal fejl. Og så længe mine "styrt" rent skadesmæssigt er så begrænsede, så ser jeg ingen som helst grund til at holde op med at trille på den tohjulede.

 Et glatførekursus kunne jeg dog godt tænke mig - men det findes vist ikke til tohjulede! Jeg er ved at være en smule træt af glatte veje! *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar