torsdag den 1. marts 2007

En høj pris for flere tvkanaler

2007-03-01 15:54:05 2007-03-01 13:54:05 Da der stadig ikke var noget svar fra TDC her til eftermiddag, måtte jeg lige gribe knoglen og ringe til dem. Jeg er jo et utålmodigt menneske - og nu ville jeg bare vide, om jeg i det hele taget kan modtage TDC TV. Okay så. Faktum er, at jeg godt kan modtage TDC TV (min central blev tilkoblet så sent som i tirsdags, så jeg er da rimelig hurtigt ude) - men .... og så fik jeg en lang teknisk forklaring, jeg ikke skal gentage her... hvis jeg vil have TDC TV kræver det, at jeg går ned i min bredbåndshastighed!!! Så jeg ryger altså fra en 4096/512-forbindelse ned på en 2048/128-forbindelse! Dét synes jeg godt nok er en hamper pris for at få tv, men det lader i det mindste til, at de arbejder på sagen, så man snart kan få større hastigheder - også med TV. Jeg må trøste mig med, at jeg ikke spiller Diablo online mere - og at 2MBit derfor må være nok til mit normale internetbrug, men det er alligevel temmelig surt. Nå, men jeg glæder mig da over, at jeg snart kan modtage flere tvkanaler - men glæden er ikke så sprudlende som forventet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar