torsdag den 22. marts 2007

Av! *G*

I går var jeg ellers overbevist om, at folk tog fejl, når de sagde at 2. og 3. dagen var de værste at komme igennem, for godt nok var jeg øm i går, men da ikke så det var ualmindeligt belastende. Derfor havde jeg også regnet med, at jeg ville have lidt mindre ondt i dag. Og så i nat - vågnede jeg adskillige gange (hver gang jeg vendte mig, dvs. ret tit!) fordi det gjorde ONDT.

 Da jeg stod op, tog det 4-5 minutter at få kæmpet mig ud af sengen. En lidt for hurtig bevægelse presser luften ud af lungerne pga. smerten - at sætte mig og rejse mig kan ikke gøres uden at gøre ondt.

 Så, jeg hygger mig da gevaldigt - og undskylder hermed, at jeg ikke rigtig troede på den der med at 3. dagen var slem :o) Nu kunne det så godt lyde, som om jeg går og piver hele dagen, det er nu ikke tilfældet. Næsten hver gang det gør sådan rigtig herrenas, kommer jeg faktisk til at smågrine over at et simpelt styrt kan gøre så ondt i så lang tid bagefter....og så gør det endnu mere ondt, fordi jeg griner...!

 Dagens projekt var ellers at få vasket hår - meeen det tror jeg sjovt nok, jeg venter med til i morgen..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar