torsdag den 14. juli 2011

Gaver til haven

Jeg havde som bekendt gæster i går - og vi var temmelig heldige med vejret.

 

Det havde regnet hele formiddagen, men det holdt tørt da de dukkede op, så vi tog haveturen før vi satte os til bords - og det var godt tænkt, for knap havde vi sat os ved bordet, før det begyndte at øse ned igen :o)

Min mor og B. medbragte nogle nye planter til min have - de står dog stadig i potterne - det øser jo ned i dag, så de kommer først i jorden, når det holder tørt. Gæsterne var ret imponerede over, hvor meget jeg havde nået i haven på så forholdsvis kort tid og så medbragte de oveni købet et par gaver til min have:

 En hjemmeavlet hængebegonie, som de også hængte op for mig.

 

 Den hænger nu så jeg kan se den fra udestuen.

 

 Da jeg ikke lige havde noget kæde på lager, blev den i første omgang hængt op med plasticsnor, men selvfølgelig skal jeg have det skiftet ud med en kæde. Det vil se noget bedre ud.

 Den anden gave jeg fik, var en af de der lækre terrakotta-krukker jeg længe har ønsket mig - endda i en pænt stor størrelse :o)

 

 Jeg ved slet ikke, hvad jeg vil putte i den endnu - men den er saftsuseme flot - men mon ikke det bliver noget "sensommer-noget".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar