fredag den 1. juli 2011

En slags statusopdatering herfra

Da jeg desværre stadig hoster og snotter er det begrænset, hvad jeg får foretaget mig - men i det mindste kommer jeg tidligt op, fordi jeg vågner af et tilstoppet næsebor....ARGH!

Derfor fik jeg også taget en billede af den tidlige morgen i går, hvor disen lå over landet. En tur i haven med kameraet er det også blevet til, for der var jo nyt, der var sprunget ud. For eksempel den clematis jeg har ventet så længe på og sikke en farve. Wow, hvor er den smuk. Den står oven i købet på rette plads; i det blå bed. Min New dawn-rose: ...nå ja - og disse liljer, som jeg virkelig har forsøgt at synes godt om - jeg sværger - men jeg kan bare ikke lide dem. Jeg holder ellers meget af liljer, men denne farvekombination er mig bare så meget imod.

Jeg undres. Nå, men hvorom alting er, så ryger den ud af haven - min mor er en lykkelig aftager - og taget i betragtning, hvor mange planter hun konstant giver mig - så er det en helt okay byttehandel :o) Jeg køber mig nogle andre liljer til efteråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar