torsdag den 14. juli 2011

Blomster i haven

I det korte øjeblik der var ophold i regnen, skyndte jeg mig lige ud med kameraet; der er nemlig sprunget nye blomster ud (Der er nu også billeder af "gamle").

 Det er ikke alle, jeg kender navnet på, så du må meget gerne hjælpe med navngivningen.

 

 Billedet her er lidt utydeligt, men det er altså en bette rose, der står i mit flammebed. Er jeg ked af farven? Ikke spor :o)

 
1. . Pralbønner 2. Høstanemone 3. Trekantblomst 4. En lilje af en slags - mærkelig farve, der næppe passer til flammebedet? 5. + 6. Mine stokroser er endelig ved at komme i blomst.

 Som det ses nedenfor, er der endda en GUL stokrose :o) De andre blomster er hosta, New Dawn og min Montbretia, der har fået den første knop.

 

 Jo, der sker en del i haven - også selvom det regner og jeg ikke arbejder derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar